Jouw gratis kleurstalen

Aantal1/6
  • Maak de juiste kleurkeuze
  • Vandaag op de post
  • Deze kleurstalen zijn écht gratis

Garantiebepalingen

Op alle producten die worden gekocht bij Poweredblinds geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat de consument recht heeft op een goed product of dat het product datgene doet wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Boven op de wettelijke garantie biedt Poweredblinds een extra productgarantie op de motoren, accessoires en stoffen/materialen van de raamdecoratie. Deze productgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Heeft het product binnen de looptijd van de garantie een gebrek? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Belangrijk om te weten is dat schade door invloeden van buitenaf niet onder de garantie valt.  Zijn de gebreken veroorzaakt door invloeden van buitenaf? Dan kun je geen aanspraak maken op de garantie. In dat geval raden we aan contact op te nemen met je verzekeraar.

Garantie op motoren & accessoires

Poweredblinds biedt 5 jaar garantie op motoren van elektrische raamdecoratie en op accessoires. Vertonen de motoren of accessoires gebreken binnen 5 jaar na de aankoopdatum van het product? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail. Vermeld in de e-mail het ordernummer en welke producten gebreken vertonen. Zijn de gebreken veroorzaakt door invloeden van buitenaf? Dan kun je geen aanspraak maken op de garantie. In dat geval raden we aan contact op te nemen met je verzekeraar.

Garantie op raamdecoratie stoffen en materialen

Poweredblinds biedt 2 jaar garantie op alle raamdecoratie stoffen en materialen. Vertonen de raamdecoratie stoffen en materialen gebreken binnen 2 jaar na de aankoopdatum van het product? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail. Vermeld in de e-mail het ordernummer en welke producten gebreken vertonen. Zijn de gebreken veroorzaakt door invloeden van buitenaf? Dan kun je geen aanspraak maken op de garantie. In dat geval raden we aan contact op te nemen met je verzekeraar.

Transportschade

Is het product tijdens de bezorging beschadigd? Om dit probleem snel op te lossen is het belangrijk dat je het product wel in ontvangst neemt. Meld de schade per e-mail vervolgens aan onze klantenservice.  Vermeld in de e-mail het ordernummer, het product met schade en stuur foto’s van de schade mee in de bijlage. Om je goed te kunnen helpen, is het belangrijk dat je dit binnen 14 dagen doet.

Klacht of defect melden

Heb je een klacht over één van onze producten of service? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Bij een klacht of defect zien we graag wat het probleem is en volgen wij de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Wil je meer weten? Bekijk dan onze algemene voorwaarden.