Jouw gratis kleurstalen

Aantal1/6
  • Maak de juiste kleurkeuze
  • Vandaag op de post
  • Deze kleurstalen zijn écht gratis

Bestelinformatie

Kun je informatie niet vinden, of wil je liever persoonlijk geholpen worden? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder.

Bel ons telefoonnummer of neem contact op via ons contactformulier via deze pagina.

Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09:00- 17:00 uur.

Bestellen bij Powered Blinds gaat snel en eenvoudig! Met de maten voor u raamdecoratie bij de hand, kiest u in onze webshop de raamdecoratie uit die het beste bij u interieur past. Als u onderstaande stappen volgt, heeft u uw nieuwe raamdecoratie snel in huis!

  • Blader door onze webshop, klik op de link naar rolgordijnen, duo rolgordijnen of houten jaloezie en verfijn eventueel uw keuze voor kleur, stofsoort en merk, of eigenschappen.
  • Selecteer het artikel van uw keuze. Op de volgende pagina staan alle eigenschappen van de stof en het product duidelijk omschreven. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  • Vul de afmetingen voor uw raamdecoratie in. Als u de afmetingen nog moet opmeten, kunt u de meetinstructies bekijken door op de informatie button te klikken.
  • Maak een keuze uit de opties die beschikbaar zijn voor het product door het bolletje naast uw keuzes aan te vinken.
  • Klik op de button ´In Winkelmand.´
  • Controleer uw bestelling, en klik op de button ´Doorgaan naar Kassa´ vervolgens wordt u gevraagd uw adresgegevens, bezorg- en betaalvoorkeuren in te vullen. Vul de gegevens in en
  • volg de instructies in het scherm.

Veilig betalen

De creditcardgegevens en banktransacties via Poweredblinds.be worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard of via iDeal bij Poweredblinds veilig. Voor het betalen werken we samen met Docdata Payments. Deze internationaal erkende betalingsdienstverlener zorgt ervoor dat alle betalingen veilig en betrouwbaar zijn. Powered Blinds is ook aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. U kunt kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

Betalen met Creditcard of via Bancontact

Bij ons kunt u gemakkelijk en veilig betalen met een Creditcard. Wij accepteren Master Card, Visa en American Express. Als u kiest voor een Creditcard betaling wordt u doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Docdata. Omdat de meeste producten op maat worden gemaakt, zal het bedrag van de Creditcard worden gecrediteerd op het moment dat u de bestelling definitief plaatst. Als u kiest voor een betaling via Bancontact wordt u doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van uw bank.

LET OP: vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden! Vervolgens gaan wij beginnen met het verwerken van uw bestelling.

Betalen met PayPal

U kunt ook via PayPal betalen. Als u hiervoor kiest, wordt u bij het bevestigen van uw bestelling direct doorgestuurd naar de PayPal website.
Als je al aangemeld bent bij PayPal kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Als je nieuw bent bij PayPal kun je ook als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd van uw PayPal account, de bestelling wordt vervolgens direct verwerkt en het openstaande bedrag zal direct gecrediteerd worden van je PayPal account.

Klarna – Achteraf betalen

Powered Blinds biedt ook de mogelijkheid om de door jou bestelde producten achteraf te betalen. Klarna voert voor Powered Blinds het achteraf betaalproces uit. Nadat je bestelling geleverd is ontvang je van Klarna een acceptgiro om de betaling te voldoen. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.

Powered Blinds biedt 2 jaar garantie op de stoffen en 5 jaar garantie op Somfy motoren en accessoires inclusief Somfy TaHoma en Connexoon. Heb je een vraag of opmerking? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

* Wettelijke garantie betekent dat je recht hebt op een goed product; d.w.z. dat een product datgene moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Verzending is bij Powered Blinds altijd gratis!

De elektrische raamdecoratie van Powered Blinds wordt altijd op maat gemaakt. De levertijd verschilt per collectie of raamdecoratie type maar is uiterlijk 30 werkdagen. Mocht er reden zijn dat het product niet binnen 30 werkdagen bezorgd kan worden dan wordt je hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld.

UPS is onze vaste transporteur. Mocht je niet thuis zijn bij bezorging dan wordt de verzending later opnieuw aangeboden.

Track & Trace

In de meeste gevallen wordt er een Track & Trace nummer aangemaakt dat per mail wordt toegestuurd. Zo kan de bestelling altijd gevolgd worden.

Mijn account

Op de ‘Mijn account’ pagina kunt je jouw persoonlijke gegevens aanpassen. Het betreft nieuwsbrief instellingen, adresgegevens, productbeoordelingen en meer. Let wel dat je via de ‘Mijn account’ pagina geen informatie van je bestelling kunt aanpassen, zoals factuuradres of afleveradres. Neem hiervoor contact met de klantenservice. Ook kun je via “Mijn account” niet de verzending volgen. Hiervoor ontvang je een track & trace link per mail.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Let op: Uitgezonderd van het herroepingsrecht is naar specificaties/instructies van de klant op maat gemaakte raamdecoratie (rolgordijnen, vouwgordijnen, gordijnrails, etc.). Mocht er een probleem zijn met een op maat gemaakt product, neem dan contact op met onze klantenservice.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.


Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je heeft aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.Je bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Figest B.V.
Jacobus Ahrendlaan 1
2132 LP, Hoofddorp

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is naar specificaties/instructies van de klant op maat gemaakte raamdecoratie (rolgordijnen, vouwgordijnen etc.).

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
 

Heb je vragen, we helpen graag verder. Om jouw vraag het best te kunnen beantwoorden kun je ons telefonisch bereiken.

Wil je telefonisch een vraag stellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Powered Blinds
Jacobus Ahrendlaan 1
2132 LP, Hoofddorp

Bedrijfsgegevens:
KvK nummer Figest B.V., handelsnaam Poweredblinds NL: 28045903
BTW-nummer: 881406B01

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over onze producten of dienstverlening. Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht reageren.

Raadpleeg voor meer informatie over onze klachtenprocedure Artikel 16 van de Algemene Voorwaarden Nederlandse Thuiswinkelorganisatie. Indien een klacht niet door Poweredblinds opgelost kan worden, verwijzen wij je door naar de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Ook kun je met jouw klacht terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Ga hiervoor naar: ec.europa.eu