Service

Service



 

Verzending & aflevering

Verzending is gratis en de levertijd is uiterlijk 15 werkdagen. Mocht er reden zijn dat het product niet binnen 15 werkdagen bezorgd kan worden dan wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld. Uw bestelling wordt verzonden via UPS. In de meeste gevallen wordt er een track & trace nummer aangemaakt dat per mail wordt toegestuurd. Zo kan de bestelling altijd gevolgd worden. Ook op de 'My account' pagina is de bestelling volgen

Retouren & vervanging

We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Soms is er reden om een product te retourneren of te vervangen.

In geval van een fout gemaakt door de fabrikant, vervoersschade of een niet goed werkend product dat binnen de garantieregeling valt, wordt het product kosteloos vervangen. De kosten voor vervangen, inclusief ophalen en verzenden, zijn voor rekening van Poweredblinds. Neem contact op met de klantenservice om een afspraak te maken over een vervangend product. 

In het geval van foutief doorgegeven breedte- of hoogtematen, schade aan het product nadat het product is afgeleverd of andersoortige schade of klachten die niet kunnen worden toegewezen aan Poweredblinds, fabrikant of vervoerder komen niet in aanmerking voor kostenloze vervanging.


Wij willen u verzoeken om bij aflevering van het product na te gaan of deze helemaal in goede staat is en er geen sprake is van schade. Is dit wel het geval, dan willen we u vragen direct contact op te nemen met de klantenservice. Mail hiervoor info@poweredblinds.be of bel 02 5024156

Telefonische openingstijden: maandag: 13.00 - 17.30, dindag t/m woensdag 10.00 - 17.30, donderdag 10.00 - 21.00, vrijdag t/m zaterdag 10.00 - 17.30, zondag 11.00 - 17.00. 
  
Het retouradres van poweredblinds is:  
Diamantlaan 6 
2132 WV, Hoofddorp, Nederland


 

Garantie

Naast de wettelijke garantie krijgt u via Poweredblinds 2 jaar aanvullende fabrieksgarantie op stoffen en 5 jaar garantie op Somfy motoren en accessiores.

 

Vragen over garantie 
Heeft u vragen of opmerkingen over de garantie van de producten van Poweredblinds, mail dan naar info@poweredblinds.be of bel naar 02 5024156

 

 

Klachten

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht over onze producten of dienstverlening, neem dan contact op met onze klantenservice via info@poweredblinds.be of bel 02 5024156

 

 

Bedenktermijn

Voor standaardproducten geldt een standaard bedenktijd van 14 dagen. Standaardproducten op Poweredblinds zijn de accessoires van Somfy, bijvoorbeeld afstandsbedieningen. Binnen een termijn van 14 dagen mag het product geretourneerd worden. De bedenktermijn gaat een dag na ontvangst van de bestelde goederen in. Het aankoopbedrag zal dan binnen 30 dagen op uw rekening terug gestort worden. De verzendkosten voor het retourneren van standaardproducten zijn voor uw eigen rekening.

Voor producten op maat geldt geen bedenktijd van 14 dagen. Producten op maat zijn alle elektrische raamdecoratieproducten van Poweredblinds, bijvoorbeeld een elektrisch rolgordijn. Voor deze producten worden kosten gemaakt om het product aan te passen aan de door u doorgegeven maten. Mocht het product toch niet passen of niet voldoen aan uw verwachtingen, neem dan contact op met de klantenservice. We kunnen dan samen met u bepalen wat de beste oplossing is.

 

Bestellen

Bestellen is zeer eenvoudig - Volg onderstaande 6 stappen:

Stap 1: Kies een product; bijvoorbeeld een elektrisch rolgordijn. Kies een product via het hoofdmenu, door 'rolgordijnen' te selecteren. Ook is het mogelijk om te kiezen voor bepaalde eigenschappen van een product, bijvoorbeeld 'verduisterend' of 'lichtdoorlatend. Na de productkeuze word een productresultaatpagina geopend. Hier worden de producten van uw keuze afgebeeld met een foto, een naam en een prijs.

Stap 2: Verfijn uw productkeuze. Aan de linkerkant van de productresultaatpagina is de mogelijk om de keuze te verfijnen. Selecteer bijvoorbeeld een bepaalde 'kleur' of een 'prijsklasse', 'specifieke eigenschappen', 'merk' of 'producttype'. De producten die voldoen aan de selectie worden getoond.

Stap 3: Selecteer een product in de gewenste kleur! De productdetailpagina wordt geopend waar het product in meer detail omschreven staat. Ook staan er meerdere foto's van het product en is er de mogelijkheid om een kleurstaal te bestellen.

Stap 4:
Op maat maken van het product. Al onze raamdecoratie producten worden voor u op maat gemaakt. Door o.a. de gewenste afmetingen van het product in te voeren wordt de definitieve productprijs bepaald.

Stap 5: Klik op de button 'in winkelwagen' en de winkelwagen wordt geopend. Het product met alle informatie is aan de winkelwagen toegevoegd. Controleer of de details van het product kloppen. Wilt u de productdetails aanpassen, klik dan op 'wijzigen'.

Stap 6: Kloppen de productgegevens klik dan op de button 'bestellen'. Voer nu de adresgegevens in, het aflever- of ophaaladres en betaalgegevens. De koop is afgerond en het product wordt voor u op maat gemaakt. Via uw account op mysmartdeco blijft u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.

 


Prijzen en aanbiedingen

Alle prijzen op Poweredblinds zijn inclusief BTW. U betaalt geen extra kosten voor verzending. Voor alle aanbiedingen en promoties gelden dezelfde voorwaarden als bij andere producten op Poweredblinds.be, tenzij expliciet anders vermeld.

 

 

Betaalmogelijkheden

Voor het betalen werken we samen met Adyen. Deze internationaal erkende betalingsdienstverlener zorgt ervoor dat alle betalingen veilig en betrouwbaar zijn. Bij Poweredblinds heeft u keuze uit verschillende betalingsmogelijkheden:

Betalen met Creditcard 
Bij ons kunt u gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren Master Card, Visa en American Express. Als u kiest voor een credit card betaling wordt u doorgestuurd naar een beveiligde betaalpagina. Omdat de meeste producten op maat worden gemaakt zal het bedrag van de creditcard worden gecrediteerd op het moment dat u uw bestelling definitief plaatst. Bij een retourzending zal het bedrag worden bijgeschreven op uw creditcardrekening.

De creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij Mysmartdeco veilig.

Betalen met Paypal 
Bij ons kunt u ook via PayPal betalen. Als u ervoor kiest om met PayPal te betalen, wordt u bij het bevestigen van uw bestelling direct doorgestuurd naar de PayPal website. 

Indien u al aangemeld bent bij PayPal kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Als u nieuw bent bij PayPal kun u zichzelf ook als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd van uw PayPal account, de bestelling wordt vervolgens direct verwerkt en het openstaande bedrag zal direct gecrediteerd worden van uw PayPal account.

Betalen met iDEAL
Het is ook mogelijk om per iDEAL te betalen. Dit verloopt via een aantal stappen: Wanneer u gebruik maakt van Internet bankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. Bij het bevestigen van uw bestelling kunt u kiezen bij betaalwijzen om te betalen met iDEAL. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen internet bankieren omgeving, waar de betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden! Vervolgens kunnen wij beginnen met het verwerken van de bestelling.

Achteraf betalen 
Mysmartdeco biedt u de mogelijkheid om de door u bestelde producten achteraf te betalen. Klarna voert voor Mysmartdeco het achteraf betaalproces uit. Nadat uw bestelling geleverd is ontvangt u van Klarna een acceptgiro om uw betaling te voldoen. U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.

Oderstatus bekijken

Via de 'My account' pagina kunt u de status van uw order volgen. Als u nog niet eerder bij mysmartdeco.nl heeft besteld wordt er automatisch een account voor u aangemaakt. Gedetailleerde informatie over de verzending van uw bestelling ontvangt u van de transporteur, in de meeste gevallen UPS. Via een e-mail en een link naar de UPS trackingpagina kunt u vervolgens de verzending volgen.

 

 
 

Account-informatie aanpassen

Op de 'My account pagina kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen.Het betreft nieuwsbrief instellingen, adresgegevens, productbeoordelingen en meer. Let wel dat u via de 'My account' pagina geen informatie van uw bestelling kunt aanpassen, zoals uw factuuradres of afleveradres. Neem hiervoor contact met de klantenservice.